Minnas topparna i de djupaste dalarna

Det känns jobbigt just nu, mår inte så bra...har lust att bara dra täcket över huvudet och ligga kvar där några månader. Känner mig stressad och stress får mig att må dåligt, men det är inte bara stress utan massa annat också men jag kan inte sätta fingret på vad det exakt är eller vad som är "värst". Är positiv till hur saker löst sig och allt, men ändå är det något som inte känns bra.

Sov i 2 timmar efter att jag kommit hem från praktiken, får hoppas att jag kan somna om 1 timme, max 2, annars blir det riktigt jobbigt. Låg och vred mig en del i natt och jag tror inte jag hann sova speciellt många timmar. Idag på praktiken fick jag göra lite nya arbetsuppgifter och imorgon kommer vi ha genomgång på en hel del nytt, då gäller det att vara pigg!

Vad gör man egentligen när man börjar känna att man mår sämre? Hur håller man sig fast vid ytan? Det var många år sedan jag mådde dåligt "utan orsak" eller vad man ska kalla det, innan har jag mådd dåligt pga dödshot, terror, psykisk och fysisk misshandel men nu finns inte det där längre men ändå mår man dåligt fast av andra orsaker, det känns ändå lite konstigt... jag "borde" må bra. Men livet fungerar inte så, det kommer alltid gå upp och ner och man får njuta av topparna och minnas de stunderna i de djupaste dalarna.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0