Utekvällen 3 mars

Vi hade en jätte trevlig utekväll igår, var kul att gå hem till en innan också och se hur hon bodde och umgås. Vi satt och diskuterade djupa saker och åt lite olika småplock. Vi blev "bara" 4 personer där innan men det blev mer personligt kan jag tycka än om vi hade varit många, väl ute blev vi nog totalt 10 stycken. Träffade en från praktiken när vi var på väg hem, hon hade varit på samma ställe men vi hade inte stött på varandra där inne, dock märker jag ganska stor skillnad mellan den här staden och min hemstad, här stöter man på varandra oftare och man lever liksom mer inom "samma omårde" och då måste man tänka lite mer på vissa saker som jag inte är van vid innan... fast det är inget jag ser som ett "problem" det är bara en sak som jag lagt märke till, älskar att bo här och jag tror det fanns en mening med att jag hamnade just här.

Har vaknat prick 09.26 två dagar i sträck, ganska märkligt. Gick och la mig kanske 4 i natt och tänkte låta mig själv sova ut eftersom jag tänkte plugga idag då jag har utbildningen på tisdag, men ändå vaknar jag 09.26. Sov 2 timmar på eftermiddagen eftersom jag var så trött och har inte fått så mycket gjort med pluggandet men jag ska sätta igång när jag skrivit klart här och diskat disken från idag som blivit stående. Ska inte träffa psykologen på 2,5 veckor vilket känns lite tungt faktiskt och min handledare på praktiken kommer vara borta hela veckan och det känns också lite pirrigt på något sätt, men det är när jag tagit mig igenom sånt som inte riktigt är som jag tänkt mig som jag känner mig starkare...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0