Självständigt arbete

Fick arbeta helt självständigt idag eftersom min handledare inte är där, så jag fick ta allt själv från - genom hela "processen". Det gick bra men allt sitter inte än, finns vissa saker jag fortfarande är osäkra på och måste fråga om. Ska börja skriva ner allt steg för steg så jag har det i ett block jag kan kolla i om något är oklart. Fick beröm av flera för en sak i utbildningen igår när jag kom till praktiken, sånt är alltid kul.

Åkte till stan och köpte nya galgar idag också (tunna stål galgar), hade alldeles för stora innan som tog stor plats i garderoben och gjorde att jag fick plats med hälften av vad jag borde kunna få in. Måste dock åka in till stan imorgon igen för att köpa fler, köpte 20 idag men det behövs några fler i den garderoben jag satte dom i och jag ska även byta ut galgarna i den andra garderoben jag har.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0