Hemma från tågresan

Är nu hemma från resan, kom fram 18.15 med tåg och åkte då direkt hem för att lämna alla saker och sedan åkte jag till stan för att handla mat så jag har till matlåda imorgon. Hittade en helt underbar affär i staden vi var i som vi alla blev förälskad i, jag handlade en hel del så jag hade mycket att bära på vägen hem.

Jag hade några riktigt bra dagar så det är lite tråkigt att komma hem, eftersom jag kom hem så sent så har det varit lite stressigt med att hinna allt innan jag måste gå och lägga mig men jag ska strax gå och duscha och försöka ligga i sängen innan 23 för imorgon börjar upptrappningen av arbetstiden så det gäller att vara någorlunda utvilad.

Pga smärtan jag haft i revbenen/bröstkorgen som ökat på senaste tiden bokade jag tid hos en sjukgymnast och ska dit på torsdag för en första undersökning/bedömning, känns jätte skönt att jag äntligen orkat ta tag i det. Vad som fick mig att ringa var att jag fick en sån kraftig smärta i fredags att jag blev illamående...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0