Magkatarr och två kurser

Har börjat känna av magkatarr på sistonde, är dock inte förvånad, är mer förvånad att det inte kommit tidigare. Gick förbi apoteket och köpte Novalucol så jag hoppas det hjälper, fick också tipset att äta många gånger fast små portioner, jag har gjort tvärtom.

Innan apoteket var jag i stan hos en studievägledare och fick hjälp med att räkna ihop poäng på betygen och att fylla i ansökan till de sista kurserna jag vill läsa för att få fullständigt betyg, men eftersom jag inte kan söka på samma sätt som alla andra så ska jag först träffa speciell person på skolan jag ska börja innan jag kan skicka in ansökan så det inte blir något fel, hon visste tydligen hur allt skulle gå till. Kommer läsa 2 kurser på distans i augusti till december om jag kommer in, vilket räknas som 50% studietakt (får se om jag senare skriver ut exakt vilka kurser det är). Det fick bli distanskurser eftersom jag kommer hoppa in på arbetet när det behövs efter sommaren och jag vill kunna jobba så mycket som möjligt och då gäller det att kunna vara flexibel och tillgänglig. Blir lite smått orolig över att jag kanske inte kommer klara att plugga lika bra som förr, men jag ska göra mitt bästa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0