Mycket inplanerat

Praktik till 13.30, psykolog mellan 14.00 - 15.00, fika med en från personalen där jag bodde 16.00 - 18.00... ja det är lite så min dag sett ut, ganska fullbokad med andra ord. Rensade bland papper och i en låda när jag kom hem och snart ska jag kolla på Unga mödrar Danmark på kanal5 play. På söndag ska jag kanske träffa några vänner och nästa helg får jag besök över dagen.

Det har inte varit något problem alls att gå upp i arbetstid, var trött första dagen men sedan har det inte varit något problem, nästa vecka börjar jag jobba måndag - fredag 08.00 - 15.00, min första hela vecka.

Har inte riktigt helt kommit igång med övningarna jag fick från sjukgymnasten som jag ska, hade inte tid att göra de i morse för jag fick så bråttom men från och med imorgon ska jag göra de morgon och kväll, och eventuellt mitt på dagen om det finns möjlighet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0