Stressa ner

Oj, det var 3 dagar sen jag skrev här, blev förvånad när jag såg det... snacka om att ha tappat tidsuppfattningen. Igår var jag hemma hos en vän tillsammans med en annan vän och kollade på hockey och åt en jätte god sallad som vi gjorde. Tvättade och städade innan jag gick dit. Blev väldigt sent där och jag kom inte i säng förens 00.30, så idag har jag varit riktigt trött. Har förfärlig träningsvärk i benen efter några övningar jag gjorde igår, kan knappt röra mig utan att det gör ont.

Har fått en cd från jobbet som förhoppningsvis ska hjälpa mig att stressa ner och bli mer avslappnad innan jag går och lägger mig, jag är uppe i varv och stressar alldeles för mycket och det är sällan jag känner mig avslappnad - i längden är det skadligt för hjärnan och kroppen.

Nu ska jag ta och lägga mig på sängen och vila lite, är helt slut i huvudet efter denna arbetsdag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0