Sista dagen som praktikant

Igår fick jag ett sms när jag var på praktiken där en vän frågade om jag ville komma över med en annan vän och äta taco och kolla på hockey, tyckte det lät som en toppen idé och gick dit vid 17, efter att jag fixat lite hemma och bytt om. Vi hade det jätte trevligt och jag fick skynda mig hem vid 22.30 efter att jag glömt bort tiden lite, diskade snabbt och gjorde i ordning lunchlåda och sedan la jag mig direkt för att få så mycket sömn som möjligt.

Idag gick jag hem från praktiken efter lunch för jag hade sån hemsk huvudvärk, jag tog en värktablett men det hjälpte inte och det blev bara värre och värre, kändes ända från pannan till nacken och känner av det fortfarande. I morgon tänkte jag vara hemma och vila och på måndag är jag ledig så idag var sista dagen som praktikant!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0