Personalfest igen

Jobbet tar väldigt mycket tid och det är svårt att hinna skriva här, men jag gör mitt bästa. I tisdags frågade min handledare/kollega om jag ville ta en glass efter jobbet så vi cyklade förbi en kiosk och satte oss i gräset i solen och pratade, vi hade det jätte trevligt och båda glömde bort tiden så plötsligt var klockan 19.30 och vi båda åkte hemåt. Direkt när jag kom hem kollade jag snabbt på datorn om jag fått pengar, vilket jag hade, så jag cyklade direkt till mataffären innan jag blev för trött och handlade eftersom min kyl näst intill var tom och jag behövde lunchlåda till jobbet. Trodde att jag knappt skulle få någon sol på mig denna sommar men vi går ut varje rast och sätter oss så förhoppningsvis får man lite färg.

I morgon slutar jag 15.00, har tid hos psykologen 15.30 och vid 19 är det personalfest. Vi är några som ska träffas hemma hos en och äta och "festa till det" lite, sedan ska de flesta andra gå ut men jag har ingen lust att följa med så jag ska gå hem istället, men nästa helg ska jag ut med några vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0