Förtjust i lägenhet

Bestämde mig för att ta en tur i stan idag för köpa lite saker jag behöver... i påsarna hem fick jag med mig: 2 byxor att ha på jobbet (extremt nödvändigt!), 1 korallfärgad kjol, en vattenflask med kylblock så vattnet håller sig kallt som jag kan ha på jobbet, tandborsthuvuden till min eltandborste, ett fodral till mobilen och lite småsaker.

Igår var det jätte trevligt med arbetskamraterna, man lär känna varann på ett helt annat sätt när man ses på "neutral mark" och kan prata om massa andra saker än man gör på jobbet. Vi var hemma hos en kollegas bror och det var även lite annat folk där. Blev helt förtjust i lägenheten! Det var en stor 2a i stan (inte i de mest centrala delarna vilket jag tyckte om) med innergård och läget var perfekt. Har aldrig velat bo i stan men den där lägenheten var något alldeles speciellt och inte alls dyr hyra med tanke på vart den låg. Personen som bodde där skulle flytta och hade jag vetat det tidigare hade jag absolut kunnat tänkt mig flytta dit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0