Fantastisk arbetsförmedlare

Träffade arbetsförmedlaren jag hade på arbetsrehabiliteringen på jobbet idag, han var där för att träffa någon annan men vi pratade lite efteråt eftersom han behöver hjälpa mig med att byta arbetsförmedlare nu när jag ska söka annat jobb till våren och mina uppgifter är spärrade så endast han kan se dom. Han är så fantastisk, det är tack vare honom jag träffade M och hennes barn och han bryr sig verkligen vilket långt ifrån alla myndighetspersoner gör. Han sa att han skulle handplocka en ny handläggare så jag får en som är riktigt bra och kommer ta hand om mig på bästa sätt, sånt där gör mig jätte glad då det är så viktigt för mig att känna mig trygg och säker och han förstår verkligen det.
 
Har haft 2 bra dagar på jobbet och det är jätte skönt, ingen ångest eller panikkänsla och dagarna har gått snabbt. Tycker alltid det är roligt när man får nya arbetsuppgifter att hålla på med och när man får ansvar för en uppgift, det blir liksom en helt annorlunda känsla tycker jag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0