I sista sekund

En väldigt tråkig söndag, har skrivit på ett inlämningsarbete hela dagen men det är en komplicerad uppgift så det tar en väldans tid! Måste försöka bli klar med den imorgon och även hinna läsa massa sidor till tisdag då jag har laboration i skolan och tills dess måste man kunna vissa saker för att kunna hänga med och inte bli underkänd. Börjar kallsvettas bara jag tänker på det jag har att göra, har skjutit upp allt till sista sekund (vilket är olikt mig) så nu brinner det verkligen i knutarna. Imorgon måste jag försöka få tag på kuratorn som hjälpte mig ansöka till kursen jag läser nu, på fredag är sista dagen för att skicka in sin ansökan inför våren och jag måste verkligen ha några kurser som "back-up plan" ifall det blir dåligt med jobb så jag har en alternativ inkomst och något att göra. Får se hur allt går men imorgon ska jag försöka vara så effektiv som möjligt eftersom jag inte hinner med mycket när jag jobbar onsdag-fredag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0