Inredning

Gick upp 08.40 och tog bussen 10.17 mot busshållsplatsen jag skulle träffa J på för att byta buss. Vi åkte och köpte skulpturerna (bild nedanför) och är väldigt nöjd med köpet. Skönt att ha det gjort så man vet att de inte tar slut eller något. De ska stå ovanför tvn men jag har ingen hylla än så det får stå på byrån under tiden. Tog också en bild på tavlan jag köpte förra helgen med elefanter som hänger i sovrummet. Väggljusstaken köpte jag nog för ca 6 månader sen.
 
Gick också förbi en djuraffär där jag såg ett akvarium jag skulle kunna tänka mig köpa! Ett sexkantigt på 60 liter som kostade 1790 kronor, komplett med möbel och alla nödvändiga tillbehör. Ska fundera på saken och se vad jag kommer fram till.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0