Iväg en stund

Åkte iväg med M och hennes son C (som är i min ålder och även jobbar på samma ställe som oss) idag vid 11.30 till ett köpcentrum och IKEA för att kolla inredning till Ms lägenhet och köpa en tv-bänk till C. Därefter åkte vi hem till C och hjälpte honom möblera om lite och fixade några småsaker. M lämnade av mig hemma vid 16.30 och jag frågade om hon hade tid och lust att komma upp och se hur jag bodde och det ville hon så vi var här en liten stund och diskuterade inredning men även lite annat också. Vi bestämde att hon ska komma hit någon dag snart och fika eller äta något och prata mer. Vi trivs verkligen i varandras sällskap och har jätte mycket gemensamt, vi delar åsikter om det mesta och brinner för samma saker, vi har även exakt samma smak när det gäller inredning vilket är kul för då kan man gå tillsammans och handla och hjälpa varandra.
 
Imorgon får jag besök hela dagen och ska åka och köpa lite till hemmet, det blir kul. Jobbar på måndag, har konferens hela tisdagen och jobbar sedan onsdag - fredag. Känner att jag hade behövt ha ledigt måndag och tisdag som jag haft de senaste veckorna men man får väl tänka på de extra pengarna man får ...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0