Lite nytt

Har haft en shoppingdag med J idag, köpte bland annat en kräm och en olja från bodyshop (ur serien "vitamin E") som jag hoppas hjälper mot min extremt torra hud i ansiktet. Köpte även ett turkost duschdrapperi som jag bytt ut mot den gamla som var vit, blir lite roligare med färg i badrummet. Hade tänkt att blanda turkost, lila och grått där inne. Igår efter jobbet cyklade jag till stan för att gå förbi optikern och beställa linser och passade då på att kolla lite i affärer och hittade en jätte fin ljushållare (som föreställer en näckros) som jag ställde på handfatet med ett vaniljljus i. Hittade även en stilig, vet inte riktigt vad man kallar det, men typ "låda" med lock i något plats-aktigt material (men det ser ut som glas) som jag har i badrumsskåpet, eftersom den slukar en hel del småsaker som stod där innan så fick jag mer plats till annat så jag gjorde om lite där inne igår kväll.
 
Efter att jag och J gått en stund i affärer så vart vi båda jätte hungriga så vi gick till vårt vanliga cafe och tog en sallad, sedan fortsatte vi i affärer en liten stund och när vi blev sugna på efterätt gick vi till olearys och åt deras friterade glass, så himmelsk god! Kom hem vid 18 tiden och satte direkt igång med att städa, några från jobbet (bland annat min vän M) skulle träffas och gå ut idag och frågade om jag ville följa med men jag skrev ett sms och sa att jag inte orkade, i kväll har jag bara lust att vara hemma och ta det lugnt.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0