Lugn måndag

Jobb från 8 till 17.00 idag, hade en jobbig mardröm i natt och mådde psykiskt jätte dåligt imorse, funderade ett tag på om jag skulle orka ta mig till jobbet men det blev bättre ju mer jag vaknade till.
 
Vi var väldigt få på jobbet idag eftersom en hel del var på konferens (den jag ska på imorgon). Var skönt att det var så lungt och dagen gick jätte snabbt förutom den sista timmen. Ska försöka lägga mig tidigt så jag inte är så trött imorgon, måste upp tidigare så jag hinner fixa mig ordentligt och eftersom jag har lektion 18.00 tänkte jag gå till jobbet istället för att cykla så jag kan släppas av direkt i stan efter konferensen.
 
Ikväll 21.00 på TV3 är det premiär av "TV3 Dokumentär" som i detta avsnitt handlar om tre kvinnor som överlevt möten med några av modern kriminalhistorias brutalaste gärningsmän. Missa inte!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0