Mycket händer

Jag är HELT slut. Har suttit på konferens och kollat på två föreläsningar (på dvd - jätte intressanta!) mellan 8.30-16.30 med några pauser för mat och fika. Sedan 18.00 hade jag lektion där läraren höll föreläsning 1 timme och 45 min, redan efter konferensen hade jag ont i både ögonen och huvudet och ville bara hem och slänga mig i soffan så jag led mig igenom lektionen. Då och då låtsades jag anteckna något på pappret framför mig men i själva verket satt jag och blundade för att få "vila" lite (kände mig smått desperat). När jag äntligen kom hem var jag jätte hungrig så jag slängde i mig mat och nu sitter jag här och samtidigt kollar på tv.
 
På torsdag är sista dagen för skatteverket att komma in med sitt yttrande angående sin hantering av post för personer med skyddad identitet. Blir spännande att se vad de skrivit och vad som händer. På torsdag tror jag även jag kan få ut domen han fått på rättegången för 2 veckor sedan, jag hoppas verkligen på fängelse.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0