Novemberhelg

Var några dagar sedan jag skrev, har just nu besök av några familjemedlemmar som åker hem lite senare idag. Har haft en jätte trevlig helg och igår var vi i stan och äntligen köpte en taklampa som jag satt upp över matplatsen, köpte även en jättefin slinga (silvriga bollar i stål) som jag har satt runt fönstret, blev hur mysigt som helst.
 
Igår var jag på kyrkogården här i närheten, precis som jag var förra året också på alla helgons dag och kollade på alla fina ljus de sätter där, ska visa bild senare. Tycker det är så vackert.
 
Skönt att inte börja jobba förens på onsdag, får se om jag imorgon eller på tisdag åker och köper en stång och någon gardin eller liknande att sätta upp i öppningen mellan sovalkoven och vardagsrummet så att sovrummet blir mer ett eget rum.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0