Ny tavla till sovrummet

Mitt besök har precis åkt hem och vi har åkt runt till olika affärer sedan 10 i morse. Har fått massor av inspiration till lägenheten och så köpte jag en jätte fin tavla som jag bytte ut mot tavlan jag hade i sovrummet innan men som egentligen är en av mina syskons tavla som jag haft så länge. Tavlan är 100x70 cm och är en bild på två elefanter, en vuxen och ett barn, men man ser även skymt av en till elefant bakom vuxna elefanten. Bilden är så himla underbar och blir glad varje gång jag ser den, jag älskar elefanter och tavlan var värd varenda krona. Har även kollat på 3 skulpturer som alla är ca 34 cm högra och är tre huvuden i svart/guld som symboiserar "jag hör inte, jag ser inte, jag pratar inte" som ursprungligen kommer från ett japanskt motto. Tänkte sätta upp de på en hylla ovanför tvn vilket nog skulle bli stiligt men jag ska fundera lite på det eftersom de tillsammans kostar en slant.
 
Har ingen lust att jobba imorgon, hade varit så skönt att vara hemma och ta det lugnt. Ska snart iväg till mataffären och köpa något jag kan ha till matlåda imorgon.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0