Nya kläder

Idag kände jag att det var dags att köpa lite nya kläder till mig själv, inga basplagg som jag köpt en del av innan, utan mer karaktäristiska, mer jag. Känns som jag byter mellan 5 olika plagg för de är de enda som sitter bra och jag blir trött på att se mig själv i spegeln. Aldrig något nytt, bara samma hela tiden. Köpte en kofta, en långärmad tröja, en body med militärmönster, bh, två par sockor och strumpor. Kollade efter byxor som egentligen är mest akut men hittade inga som satt bra, får fortsätta kolla igen när jag har tid.
 
Efter klädletandet träffade jag J och vi hade båda med oss matsäck och satte oss vid en bänk och fikade, fick för några veckor sen iden om att det skulle vara mysigt att göra nu när det är kallare och det var det faktiskt. Jag hade med mig varm choklad och smörgås. Efter någon timme gick vi hem till mig eftersom det började bli för kallt och var här ett tag tills vi fick till mataffären för jag behövde handla, sedan tog J bussen hem. Måste låta konstigt att man går ut (speciellt idag då det regnat) och fikar vid den här årstiden haha, men det är kul att få lite avbrott i vardagen.
 
Imorgon ska jag till M innan psykologen, hon har flyttat in i en lägenhet precis i närheten av mottagningen så jag tänkte passa på att träffa henne.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0