Om 1 år kommer jag:

4 november 2011 skrev jag en lista på vart jag trodde jag skulle vara exakt 1 år senare här i bloggen, kollade på den idag och det var faktiskt roligt att se om man kommit dit man hoppats/velat/trott.
 
Såhär såg listan ut för ett år sedan;
  • Ha ett heltidsjobb (eventuellt 75% beroende på vad jag kommer klara) och därmed ha en bättre ekonomisk situation
  • Bo i samma lägenhet som jag bor i idag
  • Ha lärt känna människor som jag kommer kunna kalla vänner
  • Fortfarande träffa psykologen, men jag kommer må ännu bättre och ha kommit en bra bit i bearbetningen och med arbetet med mig själv.
  • Ha en bättre relation till min familj och släkt
  • Inte vara lika rädd
  • Inte träffat en kille
Allt det som står på listan stämmer, men jag jobbar till och med 100% och pluggar vilket jag verkligen inte trodde för 1 år sen. Jag tänkte göra en till lista, på vart jag kommer vara om 1 år, den 4 november 2013;
  • Jobba på ett annat jobb än jag gör idag
  • Börjat på någon utbildning
  • Bo kvar här i lägenheten
  • Fortfarande träffa psykologen och gjort många stora förändringar med mig själv, lärt mig våga visa käslor och våga gråta, vara mer harmonisk och lugn och bearbetat minnen som jag inte velat kännas vid.
  • Fullt ut våga vara den jag är och inte gömma mig bakom en mask
  • Vara mer trygg i min livssituation
  • Ha fler vänner och även vågat berätta för fler jag litar på om min situation
  • Förhoppningsvis träffat en kille/ha någon relation

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0