Fått hem beslutet från skatteverket

Har provet imorgon 18.00, innan det har jag tid hos psykologen. Har pluggat några timmar idag men sen tog det stopp. Ska försöka plugga lite till imorgon men sen inte försöka stressa upp mig så mycket över hur det går så det blir som förra gången. Jag ska köpa en ordentlig penna och sudd innan jag går till skolan, sist hade jag ett minisudd på en stiftpenna så jag inte kunde sudda ordentligt och blev orolig över att stiftet skulle ta slut och det gjorde knappt det hela bättre. Dubbel stress.
 
Var och handlade för att få en promenad och fylla på kylskåpet lite. Regnade ute men jag tvingade mig ut, man mår bättre om man får lite frisk luft. Längtar efter snön, trodde det skulle bli snö i morse men det regnade istället så det har alltså regnat hela dagen.
 
Har mått upp och ner idag, men jag blev väldigt lättad över att jag fick hem beslutet från skatteverket och de har godtagit mina uppgifter! Vilken otrolig lättnad, jag hoppas det hela är över nu. Har tänkt mycket på det sedan jag fick hem brevet och oroat mig, det hade kunnat förstöra hela mitt liv.
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0