Hoppas på fängelse

Har nu fått tag i domarna och ett (den viktigaste) av de två pågående målen. Han väntar på rättegång men ingen kunde svara på vilken tänkbar påföljd det kunde bli, men vad jag läst mig till kan det bli böter - max 4 års fängelse beroende hur grovt tingsrätten anser att brottet är. Jag hoppas på fängelse, det skulle betyda frihet för mig. Det datumet som en händelse ägde rum var jag i den staden och hälsade på familjen, den staden jag bott hela mitt liv innan jag flyttade hit. Känns obehagligt att veta vart han var och jag vet att jag var i närheten, inte alls långt ifrån. Jag tror att han har ett levnadsmönster som jag gissade på, rör sig precis där jag tror som han alltid gjort, men verkar mer aggressiv och okontrollerad än tidigare, och redan då var det "lite för mycket". Det gör mig rädd, det får mig att bli ännu mer övertygad om att våra vägar på något sätt absolut inte får mötas, han ska aldrig få tag i mig eller se mig, för skulle vi träffas ute tror jag att jag skulle få kämpa för mitt liv.
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0