Näst sista provet avklarat

Provet igår gick jätte bra! Kunde hantera stressen bra så det inte slog över och jag satte mig i klassrummet så jag hade alla bakom ryggen och ingen precis brevid mig och blev på så sätt inte störd av ljud och rörelser. Jag kunde behålla koncentrationen hela tiden eftersom det kändes som jag satt själv och bara hörde mina egna tankar, svarade till och med på 2 extrafrågor som man får högre betyg för. På förra provet fick jag två poäng ifrån betyget C, får se vad det blir den här gången. 2/3 av kursen är avklarad och jag längtar tills kursen är slut (21 december för att vara exakt) så jag verkligen vet att jag har betyget och på så sätt är helt klar med gymnasiebetygen, jag tar alltså "studenten"! (Fast flera år senare haha). Det ska absolut firas på något sätt. Som jag kämpat för alla de där betygen alltså, bokstavligen med blod, svett och tårar.
 
Imorgon ska jag hjälpa min handledare, hon jag var ute med i fredags, att flytta efter jobbet (hädan efter kan vi kalla henne M, det blir lite lättare). På fredag får jag besök som jag måste planera lite inför, hinna handla mat och städa (tvättar i alla fall nu) så kan bli lite körigt men så kan det vara ibland.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0