Raw-food föreläsning

Fan vad jag inte ville gå till jobbet idag, på riktigt alltså. Men det är bara att bita ihop och vara glad över att man har ett jobb. Hade mardrömmar i natt så jag var jätte trött i morse, sov inte alls bra och tröttheten fortsatte även på jobbet, blev pigg till lunch typ.
 
Igår var jag hos psykologen och efter det mötte jag upp några från jobbet för att gå på en raw-food föreläsning. Intressant men ganska komplicerat, tycker inte det smakade speciellt gott (var super nyttigt just det vi åt och det är ju aldrig lika gott som det feta och onyttiga) och jag känner att jag inte har den tiden för att testa denna "livsstil" eftersom man måste lägga en hel del tid på det, men det var kul att prova. Nått jag ska tänka på är dock att inte drick massa vatten till maten utan ett tag innan istället och tugga maten ordentligt. Just nu nöjer jag mig annars med att undvika konstiga tillsatser.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0