Ringa kriminalvården

Har kommit på ett bättre sätt för att få reda på om han sitter i fängelse än innan, letade runt på internet och läste att man kan ringa kriminalvården och begära transportbeslut på en intagen (och därmed ju få reda på vart personen befinner sig), det är inte sekretess på de uppgifterna men däremot får de inte svara på om man bara ringer och frågar om eller vart en person sitter. Så snart kan jag få det ur världen, sitter han eller sitter han inte? Jag håller tummar och tår för att han sitter inne, mitt liv skulle bli mycket enklare. Skulle det visa sig att han sitter i fängelse kommer jag ringa runt till möjliga domstolar för att begära ut domen.
 
Jag kollar på www.ratsit.se (utdrag ur folkbokföringen) någon gång ibland bara för att kunna ha lite koll, han står dock kvar på samma adress som han alltid gjort men jag vet att det inte behöver betyda att han bor där. Han lever ett sånt liv där man gör allt för att röja efter sig, skriver sig mer än gärna på adresser man inte befinner sig på.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0