Träffa J

Ska träffa min kära vän J 15.00, har sett fram emot det hela veckan. Det finns en del personer på jobbet som jag verkligen trivs med, men att prata med J är en helt annan sak, vi möter verkligen varandra på samma plan och jag känner att jag till 100% kan vara mig själv, J tar fram de bästa sidorna hos mig. På jobbet kan jag ofta känna att jag går in i en roll och jag tycker inte om det, men jag gör nog det för att psykiskt orka med vissa saker. På måndag ska jag till arbetsförmedlingen och skriva in mig som arbetssökande, vill antingen helt byta jobb eller skaffa ett till eftersom det är väldigt osäkert efter januari hur mycket jag kommer kunna jobba på nuvarande arbetsplatsen (pga lågsäsong) och eftersom jag är timanställd så litar jag inte alls på att få jobba tillräckligt för att klara mig ekonomiskt. Det är även pga vissa förhållanden på arbetsplatsen som försämrats som jag funderar på att byta jobb helt.
 
Sitter här med blött hår och måste börja göra mig i ordning för att åka. Älskar att vara ute nu när det börjar bli kallare och jag längtar hela tiden efter snön!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0