Behöver förändring

Njöt av varenda sekund av ledigheten igår, även fast jag pluggade var det skönt att slippa stressen på jobbet. Skrev klart ett arbete igår så nu har jag endast ett arbete kvar på den här delen vi håller på med, men den ska jag göra efter provet. Kommer vara ledig måndag och tisdag också och de närmsta dagarna kommer bara bestå av massa plugg.
 
Igår hade jag lite "spa" här hemma, la in inpackning i håret och satt med det i 2 timmar, färgade ögonbrynen och noppade dom, målade om tånaglarna och fixade naglarna med "nagel klistermärken/nail sticker". Kände att jag förtjänade lite uppfräschning. Har börjat tappa mer hår än vanligt på sistonde, vet inte om det är pga stress eller om det bara är en sådan period. Funderar på att klippa av runt 15 cm av håret snart, behöver något nytt och mitt hår växer ändå snabbt om jag skulle tycka att det blir fult... men det är ändå lite läskigt. Det är bara det att det är så jobbigt att ha utsläppt hår på jobbet, är i vägen hela tiden och det är svårare att sätta upp håret på ett bra sätt (har annars alltid utsläppt) när man har långt enligt mig + att håret blir väldigt slitet av toffsarna. Långt slitet hår är ingen bra kombination. Luggen som jag klippte i början av håret har snart helt växt ut, var för jobbigt att fixa den så den fick återgå till sitt normala tillstånd.
 
Nu är det dags att börja plugga första passet, sedan paus.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0