Enformig helg

Äntligen klart! Skickade in uppgiften för ungefär en timme sedan så den tog mig heeela helgen. Utöver pluggandet hann bara göra de viktigaste sakerna som att handla, städa och tvätta. Har precis gjort matlåda som blev ris med tikka masala och quorn bitar. Ska duscha strax och göra mig i ordning för läggdags och läsa lite inför tisdagen innan jag somnar.
 
Skulle logga in på min internetbank tidigare och tror ni inte jag råkar spärra PIN-koden! Jag blir trött på mig själv, det kommer inte vara det lättaste att få en ny, som med allt annat jag gör så är det aldrig lätt... fast det gick faktiskt väldigt smidigt att gå med i a-kassan måste jag säga, fick brev förra veckan om att jag är medlem from 1 augusti och jag behövde inte ens skriva ut vilket företag jag jobbade för. Tackar och bockar för enkelheten.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0