Fika och föreläsningslänk

Var och fikade med min vän J idag och även en annan från rehabiliteringen, väldigt trevligt. Jag var dock inte så hungrig, mådde nästan illa så det blev bara sallad för mig och skippade efterrätten. Kände mig inte så bra på morgonen heller, vet inte vad det var. Vi bestämde att vi ska ut nästa eller nästnästa helg, har inte haft lust att gå ut på länge men nu känner jag för det, är även några andra som också ska med. Det är kul att sitta och kolla lite på folk och känna "stämningen"
 
Är så skönt att jag kommer börja gå ner i tid på jobbet nu (eventuellt från och med nästa vecka) = mer fritid. Mår inte bra av att jobba-äta-plugga-sova. Det som känns sådär är ju att när man jobbar får man mindre pengar, men man kan inte göra allt för pengar... jag har inte mått bra av jobbstressen (gör någon det egentligen?). Kollade på en jätte bra föreläsning på youtube igår (med Roland Paulsen) om det här med att jobba, det är dålig kvalite på videon men innehållet är intressant så den som är intresserad av att kolla/lyssna så har ni en länk här: http://www.youtube.com/watch?v=kq-9fwVM6q4, verkligen värd att kolla på, man får sig en tankeställare...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0