Fortfarande ont i ryggen

Hade ont i ryggen i torsdags när jag gick hem från jobbet och har inte känt speciellt mycket av det efter det, men idag på jobbet kom smärtan tillbaka, fy tusan vad ont det har gjort. Gick till apoteket för att få lite råd och köpte inflammationsdämpande tabletter så jag hoppas det hjälper lite, annars får jag gå till läkare.
 
Skönt med fredag imorgon trots att det bara blir två arbetsdagar för mig denna vecka, jag behöver få vara hemma, vila, och göra sånt som jag mår bra av. Arbetsmiljön på jobbet är inte på topp just nu vilket är väldigt psykiskt påfrestande, många är arga på cheferna för de har "hittat på" massa konstiga regler och imorgon är det fackmöte osv så man får se vart det leder. När man inte blir uppskattad för hur mycket man kämpar så tappar man lusten... tack och lov för mina underbara kollegor i alla fall, idag frågade några om jag ville ta en fika med dom någon helg inom en snar framtid (samma personer som jag åt middag med hemma hos en av dom), väldigt trevligt. Jag har faktiskt också nästan helt bestämt mig för att berätta för dom min riktiga histora om varför jag är här, en av dom (min handledare) vet ju redan, men det skulle på något sätt kännas bättre om jag fick berätta för de andra två också, slippa ljuga och samtidigt kunna komma dom närmare. De är helt underbara och jag litar till 100% på att de inte skulle föra det jag berättar vidare.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0