Gårdagen; frisörbesök och utekväll

Det blev en utekväll igår i alla fall. Fast jag kom hem vid 12 så det blev inte så sent. Min dag började med ett besök hos frisören 13.30, klippte av lite mer än 1 dm av håret, känns jätte skönt men lite ovant. Älskar den frisören jag går till, man kan alltid lita på att de aldrig klipper för mycket eller något man inte vill ha, jag har varit hos många frisörer där jag sagt: jag vill bara klippa topparna (och visat 2-3 cm med fingrarna), men kommit därifrån med mycket kortare hår och någon konstig uppklippning när jag sagt att jag endast velat ha etappklippt fram. En gång tunnade en frisör ut mitt hår så mycket att det såg tunt och risigt ut när jag egentligen har tjockt hår och bra kvalite på det. Frisören jag går till nu berömmer mig alltid för mitt hår och jag litar till 100% att de aldrig skulle klippa mer än jag vill. Syrianer kan sin grej när det gäller hår, kommer aldrig gå till någon annan.
 
Träffade min vän J på det vanliga cafet vi alltid går till och fikade, satt där några timmar och gick sedan runt lite i stan och funderade ut vad vi hade lust för att göra, jag började bli hungrig så vi gick till burger king åt innan vi tillslut bestämde oss för att gå till ett uteställe/nattklubb/bar vi varit på flera gånger förut iallafall, trots att vi hade tänkt strunta i det när tjejen som skulle följa med oss inte kunde. Vi kom dit tidigt, var inte alls mycket folk men vi satt där och pratade och efter ett tag började det strömma in människor. Av en slump träffade vi på Js syster som var med ett gäng och vi gick med dom till ett annat ställe innan jag tog bussen hem, hade ingen lust att vara ute hela natten, men kul blev det! Det var ett väldigt drag i Js syster och hennes vänner.
 
För ovanlighetens skull har jag två bilder från gårdagen; den första från cafet och den andra från nattklubben. Nu har ni sett mina ben i alla fall haha
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0