Huvudet är redan fullt, men mer ska in

I morgon någongång innan 20.00 borde jag vara klar med provet som slukat de sista 4 dagarna. Provet börjar 17.30 så håll tummarna för mig då. Är helt trött på pluggandet, samma text hela tiden och massa ord man försöker trycka in i det redan fullproppade huvudet, vill ha den här delen överstökad nu. Imorgon träffar jag psykologen 15.30 och är väl där till16.30 så sen har jag 1 timme tills jag ska befinna mig i skolan. Tar en fika då eller något.
 
Skickade precis ett mail till min gamla gymnasieskola för tat få kursinnehåll till två lokala kurser så jag kan räkna in de i betyget. Om de går att ordna så är jag efter den här kursen klar med mina gymnasiebetyg, då har jag "tagit studenten"! Otroligt. Den misslyckade tjejen tar sig uppåt. Får se vart studierna tar mig, jag har ingen som helst aning just nu.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0