Ingen villa

La mig för sent och var alldeles för trött på jobbet. Det är hemskt att vara så trött. Pratas om att det blir jobb på lördag men det kan ändras så man får se, för pengarnas skull hoppas jag på att det blir jobb, för psykets skull hoppas jag att det inte blir det. Måste ju få vila lite mellan jobbet och pluggandet och jobbar jag på lördag måste jag hets plugga lördag kväll och hela söndagen. Ingen vila här inte.
 
Fick brev från banken idag, det var inte mitt fel att PIN-koden spärrades, de kunde inte scanna in min namnteckning av någon anledning, och därför spärrades koden eftersom man enligt lag måste kunna styrka kundens identitet. Nu får jag i alla fall en ny på tisdag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0