Mail

Blev så otroligt glad när jag kollade i mobilen på jobbet och såg att jag fått mail från kuratorn som hjälpte mig bort från han! Hon har varit föräldrarledig så vi har inte haft kontakt på över 1 år. Jag skrev ju till henne för några veckor sen och hon skrev att hon blev jätte glad över att se mitt mail hennes första dag efter all ledighet. Skrev precis tillbaka och skickade även med lite bilder, berättade hur jag har det, hur livet har utvecklas och vad jag har för mig osv. Saknar henne verkligen jätte mycket.
 
Imorgon börjar jag 08.00, vi har återgått till vanliga tider på jobbet så hädan efter börjar jag 08.00 och slutar 17.00. Dock slutar jag 15.00 eftersom jag ska till psykologen och efteråt ska jag sätta mig på ett cafe och plugga tills lektionen börjar 18.00. Det blir en lååång dag imorgon.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0