Medlem i WWF

Jag använder ju två mobiltelefoner, en av de använder jag som "hemtelefon" med ett kontantkort från telenor som man laddar på med 150 kronor varje månad och får 3000 fria minuter i 30 dagar att ringa för till alla operatörer och fasta nätet och man betalar 99 öre i startavgift för varje samtal. Även fast jag ringer mycket från den så lyckas jag aldrig förbruka dessa 150 kronor, max 30-40 kronor och eftersom den prisplanen går ut efter 30 dagar måste jag ladda på igen med 150 kronor och summan på kortet blir bara större och större eftersom det är så billigt att ringa. Jag har länge velat skänka pengar till WWF men har inte kunnat bli medlem pga min skyddade identitet, men i morse fick jag en jätte bra ide! Kom på att man kan skänka pengar dit via mobiltelefonen och gick in på deras hemsida och såg att man kan bli "sms-fadder" och betala 100 kronor i månaden från mobilen. Perfekt! Nu slipper pengarna på kontantkortet läggas på hög + att jag kan lägga pengarna som blir över på något som jag tycker är jätte viktigt. Win-win situation.
 
Här är en länk till deras hemsida om du också vill skänka pengar via sms:
 
http://www.wwf.se/insamlingsportal/fadderskap/1453381-bli-mobilfadder
 
För Tigerfadder - skicka ett SMS med ordet TIGER till nr 72900  (100 kr/mån)
För Orangutangfadder - skicka ett SMS med ordet BORNEO till nr 72900  (100 kr/mån)
För Isbjörnsfadder - skicka ett SMS med ordet KLIMAT till nr 72900  (100 kr/mån)
För SMS-fadder - skicka ett SMS med ordet PANDA till nr 72900  (30 kr/mån)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0