Obehaglig känsla i bröstkorgen

Har ont i hjärtat och det släpper inte, som det annars brukar göra. Obehagligt faktiskt. Har tusen saker jag ska göra och jag vill bara ligga i sängen och ta det lungt, även fast jag egentligen inte har tid för det så är det exakt det jag ska göra. Man måste lyssna på sin kropp, och min kropp behöver vila. Har läst lite på boken "mamma försökte" och ska fortsätta med det, men först ska jag nog kolla på "par i terapi" på svt play.
 
Känns som hela jag är en vandrande smärta just nu, ont i ryggen, verkar ha sträckt höger ben på något sätt (låret och så går upp mot rumpan) och så har jag ont i hjärtat. Fattas bara att jag bryter något snart också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0