Plugg, plugg, plugg

För ett år sen hade jag inte ens ett jobb, var sjukskriven och väntade på arbetsrehabilitering men idag har jag ett jobb och pluggar. Önskade att jag skulle träffa någon att umgås med, få vänner, och idag har jag min vän J som jag är närmast med och andra personer runt mig jag också skulle kalla vänner. Jag fick allt det där som jag önskade. Ge aldrig upp är allt jag har att säga om det.
 
På tal om plugg, fan vad jag måste plugga idag. Började läsa direkt när jag vaknade vid 08.40 och ska läsa om samma stycke igen när jag skrivit klart här. Måste sen till stan för att skaffa material till en fältstudie jag ska göra imorgon. När jag kommer hem är det ännu mer läsning. Ibland vill jag ge upp, men nej! Även fast jag ligger efter pga krångel måste jag bara lägga i en högre växel så kommer jag ikapp, det här är bara början av kursen så det är ingen jätte katastrof att ligga lite efter. Har prov tisdagen den 18 september (såg jag nu när jag kollade i min almanacka, trodde det var 11 september!) så jag har tid på mig. Fick inloggningsuppgifterna igår så nu har jag tillgång till kursmaterialet, äntligen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0