Pluggat och en bild

Har skrivit på ett skolarbete hela dagen, tog en paus under eftermiddagen och gick och handlade. Skickade precis in den till läraren så den här delen av kursen är nu avklarad, nu är det 2/3 kvar. Imorgon börjar jag läsa på den nya delen som handlar om celler, genetik, genteknik osv, har alltid tyckt det är otroligt intressant så den här delen blir roligare att plugga in än den andra.
 
Är ledig måndag och tisdag vilket är jätte skönt. Inte lika trevligt för plånboken men sånt får man ta. Imorgon ska jag plugga och ringa massa samtal, på tisdag ska jag till psykologen och på föreläsning i skolan efter det.
 
Har faktiskt också en bild på mitt hår efter frisörbesöket jag tänkte visa er innan jag stänger av datorn för dagen;
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0