Sent hemkommen

Kom hem 20.30, hade jätte roligt på lektionen. Vi fick jobba i grupp och jag jobbade med 2 andra tjejer som var lätta att prata med så det blev inte sådär stelt som det kan bli. Köpte hamburgare på vägen och åt direkt när jag kom hem. Var hos psykologen 15.30 men gick tidigare än jag brukar då hon kände sig dålig så jag cyklade till ett cafe och köpte mjukglass och pluggade, jag kände mig klar inför lektionen innan det var dax att gå dit så jag gick lite i affärer också och gjorde några fynd.
 
Fick svar på mailet till kuratorn jag skickade igår, blev faktiskt rörd av en sak hon skrev. Kan inget annat än älska henne. Nu måste jag varva ner och sedan göra i ordning mig inför natten.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0