Skatteverket har skickat fel post igen

Fick fel post, IGEN! Detta är fan katastrof. Denna gången handlar det till och med om känsliga uppgifter, jag kan se kvinnans personnummer, kontonummer och man förstår vart hon befinner sig. På kort tid har skatteverket gjort fel två gånger och blandat ihop mig med någon annan. Jag blir så jävla arg på att systemet inte fungerar! Och när jag ringde skatteverket och berättade om misstaget borde de bli ännu striktare med sina rutiner. Detta får bara inte hända tycker jag. Har skickat mail till en annan myndighet om det som skett eftersom skatteverket ändå inte vidtog åtgärder första gången och jag blir väldigt orolig.
 
Hade jag kunnat hade jag sett till att få min post på något annat sätt än via skatteverket, jag hatar att vara beroende av andra.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0