Allergisk reaktion

Fick en allergisk reaktion efter lunchen på jobbet idag, det brann, kliade och sved i mina läppar och de svullnade upp på vissa ställen. Fick skjuts till ett apotek av en kollega så jag kunde köpa antihistaminer. Jag får såhär då och då sedan kanske ett halvår tillbaka, men jag hittar inget samband i reaktionerna. Funderar på att gå till läkaren nästa vecka för att kolla upp vad det är, jag kommer väl tycka det är onödigt som vanligt men sen när det börjar klia sådär igen blir man arg på sig själv för att man aldrig tar tag i det.
 
Från och med idag så sitter jag endast i kundtjänst på jobbet, den tidigare arbetsuppgiften jag också hade har två andra personer tagit över eftersom de behövde mig heltid på kundtjänst (brist på personal där men på andra avdelningen är de i nuläget ganska sysslolösa så de fick ta över min arbetsuppgift). Jag tycker det bara är skönt att jag nu kan fokusera till 100% på det jag tycker är roligast och verkligen vill lära mig. Jag har några gånger när jag svarat faktiskt fått obehaglig känsla i kroppen när jag hör en mansröst jag tycker att jag känner igen, speciellt när de upprepar mitt namn när de säger hej (alltså: hej *mitt namn*) och liksom drar ut på det de ska säga, det låter som att de vill "privata mig" något...
 
Nästa vecka har jag en jätte skön vecka, jobbar 8-17 måndag och tisdag, ledig på onsdag, slutar 12.45 på torsdag, och är ledig på fredag då jag även får besök över helgen. Ser fram emot det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0