Börjat ta emot samtal på jobbet

Fick mail från sektionschefen på skatteverket idag angående posten som skickats fel, hade inte orkat skriva till henne än men det var bra att hon tog kontakt med mig istället. Svarade precis tillbaka på mailet så man får se vad som händer nu.
 
Från och med idag kommer jag börja ta emot samtal på jobbet, har suttit med en kollega några dagar med dubbelkopplat headset och lyssnat men idag började jag ta emot samtal själv med kollegans hjälp. Har varit nervös över att svara i telefon, det är hur mycket som helst man ska kunna men jag har en bra "lärare" och man lär sig mycket under tidens gång. Har även mellan varven idag lärt en annan kollega en arbetsuppgift jag också har, det är bra om någon kan ta över lite om jag har mycket att göra eller är borta. Om två veckor åker jag bort med jobbet igen, eventuellt kanske jag kommer få sova över en dag men det visar sig längre fram.
 
Ska diska, ta en dusch och sedan sätta mig vid datorn med en kopp te och kolla på ett till avsnitt av "Unga mödrar Danmark"...
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0