Flera promenader idag

Har verkligen varit ute och njutit av vädret idag, gick en promenad till stan där jag träffade J och tog en sallad på vanliga stället och efter att vi suttit där 1 timme bestämde vi oss för att köpa med oss mackor och dricka och sätta oss på en bänk i naturreservatet istället eftersom det har varit så otroligt fint väder idag. Vid 16.00 gick vi därifrån och på vägen hem svängde jag förbi mataffären och handlade lite mat till veckan och sedan raka vägen hem, jättetrött. Sammanlagt gick jag nog 1,5 timme idag, känns bra. Känns mindre bra att jag ska jobba imorgon, men jag slutar 15.00 eftersom jag ska till psykologen.

Har precis satt upp väggfästen i sovalkoven där jag ska hänga en gardin som jag ska köpa i helgen så jag får mörkare när jag sover, nu när det är så ljust vaknar jag runt 7-8 varje morgon och kan inte somna om. Såg dock på Ikeas hemsida att det finns nya väggbeslag som är bättre än dom jag hade hemma och satte upp...typiskt, jag är alltid för snabb.
 
Nu ska jag ställa mig i duschen och sedan försöka komma i säng tidigt, jag behöver sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0