Gör mig redo för avgång

Jag åker iväg imorgon vid lunchtid, har packat och har fixat mat/snacks jag kan ha med på tåget. Ska snart sätta igång och dammsuga, M ska kolla till mina katter medan jag är borta och då vill jag att det ska vara rent och fint här. Är verkligen nöjd över hur det ser ut här nu, alla saker har hittat sin speciella plats, alla tomma väggar och vrår har fyllts med saker jag tycker om, som betyder något. Ingenting saknas, absolut ingenting. Jag känner det jag vill känna när jag kliver innanför dörren, mitt hem speglar mig och jag trivs här, här i min trygga borg. Kommer hem på torsdag vid 17.30, det ska bli kul att åka men samtidigt längtar jag redan hem fast jag inte ens åkt än.
 
Kollade förresten på Beyonce dokumentären idag - Life is but a dream, har velat se den sen jag fick reda på att hon skulle göra den. Hittade den på nätet, den var bra och intressant men på något sätt trodde jag ändå den skulle vara bättre, beröra mig starkare... jag fick ingen "wow" upplevelse, eller jo i vissa delar av dokumentären faktiskt men jag tror det är annorlunda när man ser den på en större skärm och bättre ljud och inte är så stressad som jag kände mig när jag såg den. Får kolla igen helt enkelt, för den var tillräckligt bra för att man ska vilja se den fler gånger än en.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0