Hotell två nätter

Efter jobbet idag cyklade jag till affären och handlade mat till olika storkok jag tänkt göra och frysa in för att ha som matlåda till jobbet de dagar jag inte orkar laga mat. Gjorde den första maträtten direkt när jag kom hem och nu väntar jag på att det ska svalna så jag kan dela upp det i portioner, lägga i påsar och sedan stoppa in i frysen. Så skönt att ha ett litet eget förråd så man slipper köpa färdigrätter.
 
Har försökt ta det så lungt som möjligt den här veckan, vill undvika att komma upp i för hög stress som jag lätt kan göra. Har även lyckats komma i säng riktigt bra tider på kvällarna och fått sova ordentligt, det betyder mycket.
 
På tisdag förmiddag åker jag bort med jobbet och kommer hem på torsdag eftermiddag, blir alltså två nätter på hotell. Jag och en kollega åker dit tillsammans med tåg och möter upp några andra kollegor som redan är där. Från början var det tänkt att jag och kollegan jag åker med skulle dela rum, men jag pratade med en av cheferna och sa att jag tyckte det var jätte jobbigt att inte få sova själv så de ordnade så vi får egna rum istället. Skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0