Te-söndag

Vaknade lite efter 12 idag, vaknade först några gånger mellan 7 och 8 men somnade om varje gång för det var så skönt att ligga kvar i sängen och dåsa. När jag vaknade sista gången trodde jag klockan var runt 9 men den var 12! Tänkte direkt att det skulle bli problem ikväll när jag sovit så många timmar och min dag började så sent men förhoppningsvis somnar jag innan 23 så inte morgondagen blir "förstörd".
 
Började städa direkt när jag vaknade och träffade J utanför mataffären 15.30 för att handla bröd och några ostar till vår "te-eftermiddag", var riktigt mysigt. J hade köpt ett jätte gott rött te med smaken blåbär-lingon, hur gott som helst! Vi gick ut och satte oss i solen en stund när vi druckit några koppar och sedan gick vi en sväng förbi ICA för att jag skulle köpa lite frukt och solhavre dryck till imorgon, vi hade pratat en del om kost så jag tänkte att jag skulle pröva en annorlunda frukost.
 
Nu väntar två hela arbetsdagar innan man är ledig igen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0