Äntligen vila

Det blev så att jag cyklade till två mataffärer och cyklade hem emellan för att lämna maten jag köpte i första affären. Det tog sin lilla tid men det var skönt att få röra sig lite. Cyklade först till en mataffär jag få gånger varit inne i men som jag verkligen tycker om, den är mysig på något sätt. Det är dock ganska dyrt att handla där men de har en jätte god plock sallad som jag köpte för att ha till matlåda hela veckan (fyller ut salladen hemma så det blir mer), så slipper jag hålla på att värma maten och hålla på också. På den andra mattafärren köpte jag hem annat som jag behöver och även ingredienser till en vegetarisk lasagn som jag gjort och fryst in i 6 portioner. Tänkte att jag skulle passa på att laga mat nu när jag hade lust så har jag mat till andra dagar det behövs.
 
Nu är jag i alla fall klar med alla måsten och ska ta det lugnt nu tills det är dags att sova. Ytterligare en 6 dagars arbetsvecka väntar antagligen med övertid några dagar också.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0