Avskedsfest

Det gick bra att jobba i dag och några kollegor övertalade mig till och med att gå på en avskedsfest efter jobbet som jag blivit bjuden på. Jag hade inte tänkt att gå eftersom jag tänkte att jag skulle vara alldeles för trött men de fick med mig med sina argument om varför jag skulle hänga med och vi hade det faktiskt riktigt trevligt. En tjej på jobbet har sin sista dag på onsdag då hon ska flytta till staden jag flyttade ifrån för att plugga och det var hon som hade festen, jag var den enda från jobbet där som inte var vän med henne sedan skoltiden så det kändes lite speciellt att hon ändå ville att jag skulle komma. Vi var runt 15 personer där och två av hennes syskon som också jobbar med oss var med. De bor riktigt fint måste jag säga, i en stor villa med stilig inredning och en jätte fin bakgård. De har också en hund på 1 år (en Japansk spets) som är otroligt söt! Vit och jätte fluffig.
 
Känner att jag måste sova nu eftersom jag ska upp och tvätta (och städa) i morgon. Måste även handla mat och laga något att ha till matlåda hela veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0