Bådas förluster

Skulle jobbat till 15.00 som jag brukar när jag ska till psykologen, men vi hade så mycket att göra att jag erbjöd mig att komma tillbaka efter att jag varit där och jobba till 18.00. Tiden gick snabbt och jag kände mig pigg så det var inga problem att jobba lite extra. Känner mig dock ganska trött nu.
 
Hos psykologen bröt jag ihop lite... men det kändes faktiskt bra. När jag pratat om hur min semester varit och frågade hur psykologen hade haft det sa hon "jag har också haft det lite jobbigt, min katt dog i slutet av semestern så jag förstår verkligen hur du känner". Det kändes så skönt att höra det, att hon verkligen förstår den där smärtan eftersom hennes katts bortgång var så nyligen... det är ju skillnad när det gått ett tag, då har den inte lika hårt tag om en. Jag tycker det är ganska otroligt att våra djur dog med bara några veckors mellanrum, hur stor är chansen för att det ska hända? Det är som att det finns någon mening med det...
 
Min dator funkar sådär, men bättre än förut. Får se om jag kan försöka fixa den på något sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0